Užduotėlės „ŽILVIČIO“ grupei nuo 05 04 iki 05 15

Kviečiame stebėti, studijuoti vabzdžių, vabaliukų gyvenimą natūralioje gamtoje, piešti, fotografuoti labiausiai patikusius.

Įvesti nuorodą  Youtube: Suktinis  šokis (šokamas visoje Lietuvoje)

Daugiau nuorodų ir idėjų meninio ugdymo skiltyje.

 

 


„ŽILVIČIO“ grupės užduotys 04 20-04 30

  • Pasirinktinai: piešimas, aplikacija, tapyba -„Vėjuota diena“ (pvz. linkstantys medžiai, debesuotas dangus, besiplaikstantys padžiauti skalbiniai.)
  • Žaidimas su žodžiais: atrasti besirimuojančius žodžius (pvz.lėlė – kėdė)- tai gali pasitarnauti būsimiems eilėraščiams.
  • Pasidaryti vėjo malūnėlį.
  • Piešinys „Lietingas oras“ (žmonės su spalvingais skėčiais)
  • Ornamentukai languotame lape (reikalingas matematikos sąsiuvinio lapas, kuriame flomasteriais arba spalvotais pieštukais išspalvinamas norimas ornamentas (internete- „lietuvių liaudies ornamentų pavyzdžiai“)
  • Lankstiniai „Gėlė „(tulpė),“ lapė „http://mudubudu.lt/origami.
  • Žaidimas „Atsipūskim“. Įkvėpti, iškvėpti ir: atrasti 5 daiktus, kuriuos gali pamatyti, 5 daiktus, kuriuos gali paliesti, išgirsti 5 garsus (galima sugalvoti ir savo užduočių).
  • O kas pageidauja gerai išmokti tarti garsą Š-trumpas eilėraštukas:

PRAŠYMAS (Š – Š’)

Mamytės prašiau,
Tėvelio prašiau,
Senelės prašiau,
Senelio prašiau.

Sesutės prašau,
Brolelio prašau,
Tetulės prašau
Ir dėdės prašau:
– Nupirkit man
mažą šuniuką.

D. Gerasimavičienė “Vaikučiai šnekučiai”

  • Ruoštis mamyčių dienai. Galima pradėti daryti po piešinuką, iš kurių vėliau padaryti knygelę mamai, močiutei.
  • Išmokti atmintinai eilėraštį.

 

Ramutė Skučaitė

Mamytė ir aš

Kas švelnumą, kas paguodą
Man kiekvieną dieną duoda?
Kas man atneša jaukumą
Per žiemos sidabro dūmą?

– Tyliai žingsnį žengdama,
Meiliai žodį tardama,
Ir švelnumą,
Ir jaukumą –
Viską atneša mama.

Kas išmokė pirmą žodį,
Pirmą raidę kas parodė?
Kas lyg skrynią man atvožė
Tėviškėlės mielą grožį?

– Tyliai žingsnį žengdama,
Meiliai žodį tardama,
Visą žemę,
Visą žemę –
Man juk atneša mama.

 


 

 

Laikas Užduotis – idėja Priemonės Laukiamas rezultatas
Pirmadienis

 

Amatukai: Kilimėlio audimas. (žr. pastabas )

 

 

 

Pasaka „Saldi košė“  (Pasakos ar kiti kūrinėliai pageidautini kasdien)

Baltas popieriaus lapas, standesnis spalvotas popierius, klijai, žirklės

 

Audio pasaka internete

Smulkiosios motorikos lavinimas, meninių gebėjimų, savitvardos, ugdymas, savivertės didinimas.

Vaizduotės, kūrybiškumo lavinimas, žodyno  turtinimas.

Antradienis Karpinys – servetėlė

 

 

 

 

2 spalvų popierius, žirklės, klijai.

 

 

Lapas (sąsiuvinis) linijomis, paprastas pieštukas.

Darbelį galima panaudoti žaidžiant vaidmeninius žaidimus.

Rankos – akies koordinacijos lavinimas.

Trečiadienis Skaičiuočių mokymasis (Žr. pastabas)

 

 

 

 

Piešimas tema „Kiškučių gyvenimas“

 

 

 

 

 

 

Dailės priemonės

Skiemenavimo pratybos, ritmo pajautimas.

 

Vaizduotės, kūrybiškumo lavinimas, saviraiškos ugdymas.

Ketvirtadienis Siuvinėjimas „žvaigždutė“ Skrituliukas iš kartono (skersmuo apie 8 -9 cm), stora adata Smulkiosios motorikos lavinimas.
Penktadienis Darbelis arba  piešinys „Verba“

 

 

 

 

Vieną sąsiuvinio eilutę užpildyti jūsų pasirinktais rašymo elementais.

Pagaliukas (ar ilgesnis pieštukas) įvairus popierius, žirklės, lipni juostelė ar siūlai. Spalvoti pieštukai, flomasteriai. Tautodailės tradicijų perteikimas, kantrybės, kruopštumo ugdymas.

 

 

 

 

Pasiruošimas rašymui

Pastabos :

1.Kilimėlio (kiaušinio) audimas – prie popieriaus lapo viršaus  priklijuoti vertikaliomis juostelėmis sukarpytą standesnį spalvotą popieriaus lapą – juostelių plotis apie 2 cm (nenukirpti iki galo, kad nereiktų klijuoti kiekvienos juostelės atskirai). Horizontaliai iškaišymo būdu pradėti  „austi“ kitos spalvos juostelėmis (2 cm), išgaunant norimus raštus. Kilimėlį darykime siauresnį  negu pagrindas, kad kiekvienos iškaišytos horizontalios juostelės galus būtų galima priklijuoti prie pagrindo.

2.Pasakų ar kitų kūrinėlių skaitymas – galite pasinaudoti nuoroda Vaikams.lt > Pasakos > Audio pasakos. Čia  rasite  nemažai tikrai kokybiškai aktorių skaitomų pasakų ir jei patys ne visuomet galėsite skaityti savo vaikams, jie galės išklausyti savarankiškai. Išklausytų pasakų pavadinimus tegul vaikas užrašo į savo sąsiuvinį. Patariame tai daryti nuosekliai – kasdien.

3.Karpinį – servetėlę pradžioje geriau daryti iš kvadrato, sulankstant į keturias dalis, nusipiešiant norimas iškirpti detales. Ištiestą karpinį užklijuoti ant kitos spalvos pagrindo.

4.Skaičiuotės. Jas galime panaudoti prieš žaidžiant kokį nors žaidimą, nepasidalijus žaislais ar daiktais, išrenkant, kas šiandien plaus indus ar tvarkys kambarius.

1.Bėgo kiškis per tiltuką

Ir sutiko Antanuką

Oi ,Antanai, negerai,

Iš žaidimo išėjai.

 

2.Šoko kiškis per tiltuką

Ir sutiko meškinuką,

Kas tą meškiną sugaus,

Tas  ragaišio paragaus. Jis.

 

3.Virė kiškis kopūstus.

Neįdėjo druskos,

Bėgo vyrai paragaut,

Ir nusvilo ūsus.

 

5.Siuvinėjimas.  Kartono skrituliuko viduryje padėti tašką, o nuo jo nupiešti  į šalis einančius „spinduliukus.“ Po to su stora adata išbadyti skylutes – vieną skrituliuko viduryje, kitas „spinduliukų“ galuose. Pradėti siuvinėti nuo centro. Paaiškinkime, kad iš kurios pusės adata išlindo, toje pačioje pusėje turi ieškoti skylutės įlįsti. Jei vaikams pavyks, galima pasunkinti užduotį – išbadyti skylutes aplink skrituliuką ir jį apsiūti – tarsi apneriant vąšeliu.

6.Verbos. (Galima internete pirmiausia apžiūrėti, kaip atrodo tikros verbos) Verbą, neturint natūralių augalėlių, galima padaryti prie pagaliuko viršaus pritvirtinant  sukarpyto popieriaus „šluotelę“, toliau eiti žemyn vis keičiant komponentus – tai gali būti  iš spalvoto popieriaus iškirpti „lapeliai“, jei turite iš tampomo popieriaus susuktos gėlytės – roželės ir kt.. Piešiant verbą, galima naudoti ir ryškesnius pieštukus, ir flomasterius, ir priklijuojant gėlytes  iš popieriaus, t. y. mišri technika.