Kriterijai, kuriais remiantis matuojama įstaigos veiklos kokybė
- Darželio bendruomenės, tai yra vaikų, tėvų ir visų darbuotojų, geros savijautos įstaigoje užtikrinimas.
- Pedagogo požiūris į vaiką kaip į unikalią asmenybę.
- Kryptingas, šiuolaikiškas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) turinio pritaikymas vaikų grupei ir kiekvienam vaikui.
(patirtinis, kūrybinis mokymas, STEAM, informacinės, išmaniosios priemonės, technologijos ir įrankiai, lėtas ugdymas, įtraukusis ugdymas …)
- Saugi, funkcionali edukacinė grupės ir darželio aplinka, atitinkanti vaikų amžių, poreikius, leidžianti laisvai žaisti, kurti, tyrinėti.
- Tikslingas vaikų ugdymo(si) pasiekimų, pažangos stebėjimas, fiksavimas ir vertinimas; vaiko individualių galių atpažinimas.
- Įstaigos bendruomenės kultūra ir bendradarbiavimas.
- Šeimos vertybių ir tautinės kultūros puoselėjimas.
- Nuolatinis pedagogų tobulėjimas.
- Sistemingas savo darbo vertinimas ir įsivertinimas.
- Racionalus materialinių ir finansinių išteklių panaudojimas.
Aptarta ir patvirtinta
pedagogų tarybos posėdyje 2021-12-14